niedziela, 27 września 2015

Ja to mam pecha.... -.-'

 Wiem, że wszyscy chcecie mnie ukatrupić, bo rozdziału brak. Niestety mam dla was zla wiadomość na razie go nie bedzie. Jest to spowodowane dwoma czynnikami....
1. Szkoła.... Pewnie wiecie jakbto jest. Nauczyciele myślą że mamy tylko szkołę i nic po za nią więc zadają nam jak najwięcej.... Pełno sprawdzianów, kartkówek i odpowiedzi ustnych... Tak, wszyscy to kochamy....
2. Drugim czynnikiem jest to że tak troszeczkę, mini mini.....rozwaliłam sobie rękę i jestem w gipsie, co bardzo utrudnia mi pisanie..... Boli przy każdym ruchu.....
Na koniec moge tylko dodać że bardzo was przepraszam.......

 A to takie zdjecie mojej chorej łapki....

2 komentarze:

  1. Chyba pierwszy raz tutaj komentuje. Ekchm, mniejsza. Cóż, naprawdę wiem co to jest szkoła, a nauczyciele to diabły wcielone . A i życzę powrotu do zdrowia! Może podczas nieobecności, będziesz miała wiele pomysłów co do tego opowiadania.

    OdpowiedzUsuń

  2. Blogosfera jest pełna wspaniałych ludzi. Zapewne jesteś jednym z nich. Może chciałbyś opowiedzieć coś o sobie? A może chcesz, aby przeprowadzono z Tobą wywiad? Tak? To świetnie trafiłeś. Wywiady z autorami blogów mangi i anime to blog stworzony z myślą o Tobie! Możesz zgłosić się do jednej z autorek bloga, a potem odpowiedzieć na kilka ciekawych pytań. Nie czekaj - zgłoś się już teraz!

    Zapraszam!
    Wywiady z autorami blogów mangi i anime

    OdpowiedzUsuń