piątek, 12 czerwca 2015

Rozdział 1 Konoha

          Wstał piękny, słoneczny dzień. Na ulicach Konohy zaczęło pojawiać się coraz więcej ludzi. Sprzedawcy rozstawiający stragany, matki robiące zakupy, biegające te najmłodsze dzieci oraz te starsze spieszące do Akademii Ninja. W klasie nr 203 tej Akademii zbierały się dzieci, które były bardzo podekscytowane, a to dlatego, że wczoraj zdały Egzamin na Genina i dzisiaj zostaną podzielone na drużyny. Gdy wszyscy się zebrali, to czekali tylko na Iruke-sensei'a.
          W tym samym czasie w stronę Wioski Liścia biegła zakapturzona postać. Bardzo się spieszyła.
„Głupi Jiraya! Nie mógł mi powiedzieć wczoraj, a nie dzisiaj przy śniadaniu!” Tą osobą była 14 letnia dziewczyna, która biegła na przydział do drużyn. „Przecież dobrze wiedział, że musiałam czekać na tą chwilę aż 5 lat!” Dziewczyna biegła coraz szybciej i szybciej. Aby tylko zdążyć. Nim się spostrzegła była już niedaleko głównej bramy, przez którą przeszła bez problemu, ponieważ strażnicy spali. Zostawiając to bez komentarza ruszyła w stronę odpowiedniego budynku. Będąc już pod nim, przy użyciu chakry wspięła się na 2 piętro. Uchyliła bezszelestnie okno przy ostatniej ławce, na szczęście pustej, i niezauważenie zajęła w niej miejsce.
          Czternastolatkowie długo nie musieli czekać, gdyż po kilku minutach do sali wszedł Iruka Umino, jeden z nauczycieli.
- Na początku chciałem wam powiedzieć, że jestem naprawdę dumny z was wszystkich....- Iruka stanął przed biurkiem i tak się rozgadał, że nawet on nie zauważył wchodzącej oknem dziewczyny - Chyba się trochę rozgadałem. Teraz podam drużyny. Drużyna 1....Drużyna 7 Sakura Haruno
- Hai- odezwała się różowo-włosa dziewczyna.
- Sasuke Uchiha- różowo-włosa pisnęła.
- Hai.- tym razem odezwał się ciemnowłosy chłopak
- Oraz Noriko Uzumaki- Umiono rozejrzał się po klasie chcąc ujrzeć swoją byłą uczennice.
- Hai.- wszyscy spojrzeli na ostatnią ławkę pod oknem, gdzie znajdowało się źródło słyszanego głosu. Ujrzeli tam dziewczynę z niebieskimi oczami i długimi, w większości schowanymi za bluzę blond włosami.
- Waszym sensei'em będzie Kakashi Hatake. Drużyna 8 Kiba Inuzuka....Hinata Hyuga.....Shino Aburame...sensei Kuronai Yuhi- kontynuował Iruka- Drużyna 9 Ino Yamanaka...Shikamaru Nara...Choji Akimichi..sensei Asuma Sarutobi. Wasi sensei powinni niedługo się zjawić. Powodzenia!


**********
Cześć wszystkim!
Oto stworzone w mojej głowie opowiadanie, oparte na Anime Naruto. Dlaczego pisze? Chce podzielić się z innymi tym co wymyślił mój mózg, pragnę szlifować moje pisanie (język polski nie jest moją mocną stroną), a także mam nadzieje, że okaże się to świetną zabawą. Jestem otwarta na krytykę, więc możecie pisać, gdy są jakieś mocno rzucające się w oczy błędy. To by było tyle na dzisiaj.
Do następnego :p
PS Liczę na komentarze, bo dzięki temu będę wiedziała, że ktoś to czyta i może  mu się podoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz